Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde customer-service medewerker om ons team tijdelijk te versterken
Functieomschrijving:
Teknihall Benelux bv is een onafhankelijke service/reperatie-dienst met activiteiten voor verschillende leveranciers van elektro-toestellen, powertools en tuingereedschappen. Deze toestellen worden verkocht bij discount-ketens zoals Aldi, LIDL en by DIY-winkels zoals bv. Brico, Plan-it, ....
Voor onze helpdesk zijn wij op zoek naar een gemotiveerde medewerker(-ster) die ons team komt versterken. U behandelt de vragen van klanten die per telefoon en e-mail op ons contactcenter binnenkomen.
De ideale kandidaat is vlot in communicatie met klanten en denk oplossingsgericht.
Takenpakket:
- Telefoons en e-mails van eindklanten en winkels behandelen
- Advies verlenen over het gebruik en de instelling van producten
- Prijzen en beschikbaarheid onderdelen opzoeken
- Opstarten reparatie-dossiers
- Input bestellingen
- Diverse administratieve taken
Je profiel:
- Diploma secundair onderwijs(min)
- Schoolverlaters zijn ook welkom
- Talenkennis : NL (zeer goed ) , Frans (goed) , Engels of Duits is een pluspunt
- Vlot kunnen werken met PC en relevante mail en office-programmas's
- Klantvriendelijk, service-minded, stress-bestendig, team-player zijn eigenschappen die wij in de ideale kandidaat graag terug vinden
Ons aanbod:
- Wij bieden een boeiende job op een klantendienst in een aangename omgeving en in een leuk team
- De helpdesk is geopend van maandag tot vrijdag van 08h00 tot 18h00 en u draait mee in een shift die tussen deze uren ligt
- Vervangingsopdracht - start: midden juni 2023 tot april 2024
- Marktconform loon naargelang leeftijd en ervaring
INTERESSE ?
Dan kan u sollicieren door een mailtje, samen met uw CV, te versturen naar Bjorn Goolenaerts: goolenaers@teknihall.be